Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
Animace v 3D Studiu
Černý, Miloš ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
Adaptive CAD systems for modelling of electrical machines
Kancir, Andrej ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
This semestral project deals with creation of an animation of a claw-pole alternator with application of new possibilities in the 3D Studio MAX 9. The first part contains the overview of new functions in 3D Studio MAX 9 software. The second part describes procedure of importing claw-pole alternator`s rotor into a scene, materials application and setting of lighting. The third part is concerned with the animation of the claw-pole alternator model, with renderer modifications, rendering of the scene using another computer connected to the network and with creation of the video file from rendered frames.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D rozhraní pro mixážní pult
Kališ, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spoluprácí Javy 3D, modelů vytvořených v 3D Studiu Max a přehráváním zvuku v 3D prostoru. V teoretickém úvodu popisuje Javu 3D a další použité knihovny. Součástí práce je vývoj ukázkové aplikace, která tuto spolupráci v prostředí jazyka Java demonstruje a také vyličuje její implementaci. V závěru práce jsou zhodnoceny výhody a nevýhody použitých programů a knihoven a vypsány možné budoucí rozšíření.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
Animace v 3D Studiu
Černý, Miloš ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části.
Adaptive CAD systems for modelling of electrical machines
Kancir, Andrej ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
This semestral project deals with creation of an animation of a claw-pole alternator with application of new possibilities in the 3D Studio MAX 9. The first part contains the overview of new functions in 3D Studio MAX 9 software. The second part describes procedure of importing claw-pole alternator`s rotor into a scene, materials application and setting of lighting. The third part is concerned with the animation of the claw-pole alternator model, with renderer modifications, rendering of the scene using another computer connected to the network and with creation of the video file from rendered frames.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.